LIBAHUNDI JÄLG

Werewolf

       Seiklusrogain 2013 
I etapp

  25.mail 2013 Paldiskis

Võistluse eesmärk  
on kontrollaja jooksul maksimaalse punktisumma kogumine maastikul paiknevate kontrollpunktide (KP) läbimisest. KP-de väärtus on nende keerukusest-kaugusest sõltuvalt erinev vahemikus 2-6 punkti ja vastab KP tunnusnumbri kümnelisele kohale. Läbitavate KP-de arv, valik ja läbimise järjekord on iga võistkonna poolt vabalt valitav (valikorienteerumine), va juhtudel kui kohtunikud sätestavad teisiti. Maastikul on 6 kuni 8 „ekstreempunkti”, kus tuleb sooritada meeskondlikke ülesandeid, mille korrektse sooritamise eest võistkond saab 7 kuni 9 punkti.

Aeg ja koht, võistluskeskus
Võistluskeskus ja start on Harjumaal, Pakri poolsaarel, Paldiski linnas, Paldiski Gümnaasiumis.  
Start 25.mail kell 11.00, lõpetamise kontrollaeg kell 17.00 juhul, kui võistkonnale ei ole antud ekstreempunktides ootamise tõttu lisaaega. Võistluskaardid saab kätte alates kella 10.00 (võistkonna liikumisskeemi koostamiseks). Võistluskeskus avatakse kl. 9.00 (palume mitte tulla varem)

Paremusjärjestuse määramine  
Paremusjärjestus etapil määratakse kogutud punktisumma järgi, millest on lahutatud trahvipunktid.
Võistkonnalt, kes finisheerib peale kontrollaega, lahutatakse iga üleoldud alustatud minuti eest üks trahvipunkt. Võrdsete punktide korral on paremusjärjestuses eespool raja läbimisele vähem aega kulutanud võistkond. 
Kui võistkond jõuab „ekstreempunkti” ja seal on ees teine võistkond, kes sooritab ülesannet, siis võistkonna võistlusaeg üle 5-minutilise ootamise korral peatatakse kohtuniku poolt ja lisatakse võistkonna kontrollajale. Alla 5-minutilist ooteaega ekstreempunktis loetakse normaalseks ajakuluks ja seda eriarvestusega ooteaja hulka ei arvata.
 
Hooaja kokkuvõttes selgitatakse paremusjärjestus kahe etapi kogutud punktisummade liitmisel. 
Võrdsete punktide korral saab parema koha see võistkond, kes on saavutanud etappidelt parima koha. Autasustatakse iga võistlusklassi 3 paremat võistkonda kahe etapi kokkuvõttes . Kui võistlusklassis osaleb vähem kui 5 võistkonda, on korraldajatel õigus autasustada ainult võitnud võistkonda. Auhinnalistele kohtadele tulnud võistkonnad saavad oma autasud kätte kohe II etapi  lõppedes võistluskeskuses. Hiljem autasude järeletoimetamist ei tehta.

Võistlustrass ja -maastik
Võistlustrassi orienteeruv pikkus täispunktide läbimise korral ja kaardi mõõtkava teatatakse vahetult enne starti.

Võistkonna suurus 
on 2-5 liiget. Osades ekstreempunktides saab läbilaskevõime tõttu suurematel võistkondadel ülesandeid sooritada vaid osa liikmetest. 

Võistkondlikku arvestust
peetakse 7 võistlusklassis alljärgnevalt:  

HD14 – 1999 a või hiljem sündinud noored, vähemalt üks tüdruk 
HD18 – 1995 a või hiljem sündinud noored, vähemalt üks tüdruk
HH – üldarvestus, kõik osalevad võistkonnad

DD – naisvõistkonnad
HD – segavõistkonnad
HD50- veteranide segavõistkonnad, kõik liikmed 1963 või varem sündinud

PERE - kõik võistkonna liikmed peavad olema ühe pere liikmed, vähemalt kahest erinevast põlvkonnast ja üks võistkonna liige peab olema sündinud 1995 või
hiljem

Iga võistkond osaleb üldarvestuses (võistlusklass HH) ja enda poolt valitud võistlusklassis (kui võistkond vastab vastava võistlusklassi tingimustele)  
2013 aasta kahe etapi kokkuvõttes suurima osavõtjate arvuga osalenud ettevõte/organisatsioon/kool saab eriauhinna
Registreerimisel märkida ettevõtte nimi (ainult antud ettevõttes reaalselt tegutsevad inimesed)

Soovitav  varustus:
           
           -         ilmastikukindel riietus ja kindad (libisemiskindlad, sobilikud ronimiseks)  
                     
-         joogipudel
                      -
         kompass 
                      -         veekindlalt pakitud mobiiltelefon, kuhu palun sisestage rajameistri telefoni number 5058872

Tegevus maastikul
V
õistkonna esmane ülesanne on leida ja liikuda  kaardile märgitud kontrollpunktidesse. Võistkondadel tuleb läbida kindlaksmääratud kontrollpunktid endakoostatud liikumisskeemi alusel. Võistlusel kasutatakse elektroonilist SI -pulkadel põhinevat märkesüsteemi. KP läbimise fikseerimiseks tuleb võistkonnal asetada SI-pulk  kontrollpunkti SI-jaama vastavasse avasse.  Igal võistkonnal on üks SI-pulk. SI-jaama rikke või selle kahtluse korral on vaja teha KP-s asuva kompostriga märge võistluskaardi servale.

Ülesannetega punktides peavad kohtunikud arvet ülesande sooritamise kohta. Tegevusjuhised osades punktides antakse võistlejatele kirjalikult, vajadusel juhendatakse täiendavalt suuliselt. Ooteaegade korral kohtunikud fikseerivad ja teatavad võistkonnale lisandunud aja. Punktikohtunike töö lihtsustamiseks tuleb veenduda punkti jõudes, et kohtunik on võistkonna saabumise fikseerinud, kuulata ja täita juhiseid ning mitte lahkuda kontrollpunktist (ka ajutiselt) ilma kohtuniku nõusolekuta.

Võistluskeskus on avatud kogu võistluse aja, seal toimub vajadusel joogivarude täiendamine ja pärast võistluse lõppu toitlustus ning pesemine. Võistluskeskusest väljaspool olevate joogipunktide olemasolu selgub enne starti.

Osavõtutasu ühe osaleja kohta vastavalt võistleja sünniaastale.

2006 või hiljem sündinud 1995..2005 sündinud 1954..1994 sündinud 1953 või varem sündinud
kuni  18.05.2013  

 0 

10 

18

10 

19.05-22.05.2013 25 25 25 25

23-24.mail enam registreerimist ei toimu.
Võistluspäeval 25.mail kohapeal registreerides osavõtutasu 35 €
Si-pulga rent 3 €.
Võistleja mitteosalemisel  mistahes põhjustel osavõtutasu ei tagastata. Võistkonna liikme(te) vahetamine on tasuta kuni 22.05.2013. Hilisem  võistlejate muutmine on tasuline: 2 € ühe osaleja kohta.

Lisainfo

Osavõtutasu 1-le võistlejale  sisaldab võistlusest osavõtu, kaardid, toitlustuse, joogi ja  rajateeninduse. Registreerimisega samaaegselt tasuda osavõtutasu ja (kui on tellitud) SI pulga rent. Kohapeal sularahas osavõtutasu tasuda ei ole võimalik. 22.05.2013-ks osalustasu mittetasunud võistkond startida ei  saa. Firma arvega tasuda soovijatel palume sisestada arve saaja andmed otse registreerimise vormilt.

Registreerimine : http://libahunt.kutimuti.ee 

Võistkond kasutab märkimiseks  SI (SportIdent) pulka. Võistkonna peale on vajalik üks SI pulk. Võistkonna registreerimisel märkida SI number, viimase puudumisel SI pulga rendisoov. SI jaamad toetavad SI-9, SI-10, SI-11 pulki.
On võimalik rentida 192 mälupesaga SI pulkasid (versioon 6) hinnaga 3 €, pulga kaotsiminekul või purunemisel tuleb tasuda 55 €.

Millist SI-pulka vaja läheb?
SI-pulki on mitut tüüpi: 30- 50- ja 60 mälupesaga. Maastikul on kokku kuni 80 SI-jaama. Rajaplaneeringu täpsustudes avaldame läbitava teekonna pikkuse, millest alates tuleks võistkonnal kindlasti valida suurema mälumahuga SI pulk. (täpsem info: http://www.tak-soft.com/sportident/kaart/index.php)

Kõik küsimused, ettepanekud ja teated saata: aktiivikas@hot.ee