Libahundi Jälg 2010
II etapp toimus 23. oktoobril Padisel.
Sügisetapi tulemused Etapiajad Koondarvestus KP läbimiste statistika Pildid Tuhamäe pildid
Veidi selgitusi tulemuste kohta.
Stardiülesanne oli mõeldud mikro-orienteerumisena js sellise reegliga, kus igas punkti parvest viimane märge
läheks õige sooritusena arvesse. Kuna selgitused polnud üheselt mõistetavad,
siis otsustasime lugeda õigeks soorituseks kaardil olevates punktides
komposteerimise hoolimata märgetest valedes punktides. Kokku oli kümme
erinevat varianti o-rada ning õige punkti läbimist oli võimalik kontrollida
ainult maastiku ja kaardi abil. Täpsem tabel erinevatest variantidest: hajutustabel.
Selle tõttu on
minimaalseid erinevusi laupäeval väljahõigatud tulemustes.
Tulemustes kajastuv trahv sisaldab korrigeerimist valede (või liigselt võetud)
stardiülesande punktide osas, ajatrahvi (kusjuures ooteaegade võrra on
kontrollaega võistkondadel pikendatud) ning 80 ja 81 läbimise ajapiirangu
(1tund ) rikkumisest tulenev trahv. Kusjuures ei ole võetud arvesse esimese 30 minuti
jooksul tekkinud segadust 80 KP märkimisel ja suunamisel 81-e. Ajapiirangu
rikkumise tõttu said 3-punktise trahvi võistkonnad rinnanumbritega: 442, 247,
272, 443.
võistluskaart (37mb) Rummu tuhamäe kaart (KP 85) Stardiülesande kaart kõikide punktidega
.
I etapp toimus 8. mail Aegviidus.
Tulemused
Pildid
Etapiajad
SI-jaamade
numbreid selgitav tabel
Võistluskaart
jpg(3M) Kanuuülesande
kaart kõikide punktidega
Selgituseks stardi ja kanuuülesande kohta.
Nii stardi- kui ka kanuuülesanne oli "hajutusega" viie erineva
variandiga. Õigele vastusele vastava SI-jaama numbri stardiülesande
kohta leiab alljärgnevast tabelist:
Võistkonna rinnanumbri viimane number | Stardiülesanne | Kanuuülesanne |
1 või 6 | 91 | 81 |
2 või 7 | 92 | 82 |
3 või 8 | 93 | 83 |
4 või 9 | 94 | 84 |
5 või 0 | 95 | 85 |
Näiteks võistkonna rinnanumbriga 216 jaoks oli stardiülesande õigele vastusele vastav SI-jaam nr 91 ja kanuuülesande õigele KP-le vastav SI-jaam nr 81.
Täpsem võistluskeskuse skeem Registreerunute nimekiri I etapi juhend
Infot maastikust.
Libahundi Jälje kevadise etapi maastik on suuremalt osalt
metsane, huvitavalt vahelduva reljeefiga ala. Esineb soid-rabasid, kevadiselt
vesise pinnaga metsa kõrvuti täiesti kuiva ja kõva pinnaga kõrgendikega.
Metsa läbitus varieeruv, väga heast väga halvani. Domineerib siiski väga hea
kuni keskmise läbitavusega okaspuumets. Maastikul on mitu väiksemat järve,
samuti läbib maastikku jõgi, mis on hetkel veel üsna laialt üle oma
loomulike kallaste. Teedevõrk erineva tihedusega, suurel osal maastikust korrapärane
sihivõrk. Ohukohtadeks on tiheda liiklusega Piibe maantee ja Tallinn-Tapa
raudtee.Maastikul on 40 KP, sh 6 lisaülesannet +
lisaülesanne stardis. Maastikupunktid on numbritega 20-69, lisaülesanded
80-85. Max punktide summa on 195p. Optimaalne teekond kõikide punktide võtmiseks
on linnulennult umbes 39 km. Ohukohad: raudtee ületused, Piibe
maantee ja karu, mida Jaan Kirsipuu kohtas samal päeval kui rajameeskond trassi
ettevalmistas (lugege SL Õhtulehest).
NB! Kindlasti peab iga võistkond olema varustatud vähemalt ühe paari
libisemiskindlate kinnastega, muidu kõiki lisaülesandeid pole võimalik
sooritada.