Rajameistriinfo Nõmme 2012.

Seekordse Libahundi Jälje maastik on eriline selle poolest, et väga suur osa sellest jääb linna territooriumile. Seetõttu on osa maastikust tavalistel linnatänavatel. Tänavatel liikudes tuleb järgida kõiki liikuseeskirju ja kanda täit vastutust oma ohutuse eest. Sama kehtib ka alasse jääva raudtee ületamise kohta. Tallinn-Keila raudteed on lubatud ületada vaid kaardil märgitud ületuskohtades, mida on piisavalt palju erinevate läbimisteekondade planeerimiseks. Korraldajate poolt liikluse sulgemist ei tule. Õuealadesse sisenemine on keelatud (kaardil tähistatud pruunikasrohelisega). Eriti tähelepanelik tuleb olla tänavatel peale starti kui rahvamass veel koos liigub. Hajutamiseks on muidugi stardiülesanne.
Linnamaastikule lisaks on palju parkmetsa väga tiheda radadevõrguga ja väga hea läbitavusega. Asustatud alast eemaldudes esineb väga mitmetüübilist maastikku, väga heast männimetsast kuni tõsiste võpsikuteni. Viimaseid on siiski selges vähemuses. On ka päris suurelt rabamaastikku, kus veetase on hetkel kõrge. Ainsa märkimisväärse vooluveekogu - Pääsküla jõe kaldad on soised, kõrkjased ja enamasti väga halva läbitavusega. Jõe ületamine on sobiv ettevõtmine ainult väga (seiklus)hulludele. Üldjoontes on tegu kiire maastikuga, kus aeglasemalt läbitavad osad on vähemuses.
Kaart on mõõtkavas 1:20000, formaat 32x44 cm, kõrgusjooned iga 2,5m tagant. Kaart on linnasituatsiooni tõttu väga tihe, nõrgema nägemise korral ei tee paha soodustavad vahendid. Mõned kontrollpunktid väga käidavas piirkonnas on natuke peidetud, et vähendada punktide "ärajalutamise" või rikkumise riski.
Seekord on seikluse lisamiseks kasutusel väikeses mahus "valget kaarti" (kaardita ala) või osaliselt kaardistatud ala, kus paikneb ka kontrollpunkte. Valges alas navigeerimine ei ole liiga keeruline. Kompensatsiooniks sellele on kaardil seekord üsna kenasti loetav ka metsa läbitavus.

Lisaülesannetes tuleb tuleb järgida kaardile kirjutatut ning kohtunike juhiseid.